piątek, 16 września 2016

Piękne nogi za sprawą pianki :)

Firma Venus to nie tylko znane nam wszystkim maszynki do golenia ale również całą gama innych kosmetyków.
Ja chciałabym zrecenzować Wam piankę do golenia którą używam już około roku. Jest to pianka hipoalergiczna do skóry wrażliwej o zapachu konwali & bawełny, Wybrałam właśnie taką gdyż skóra w okresie letnim jest narażona bardzo na uszkodzenia i podrażnienia- dlatego po co ją dodatkowo podrażniać skoro można wybrać łagodny produkt.

Ja swoje nogi latem gole średnio co 2 dni, gdyż krótkie spodenki i spódniczki wymagają tego :)
Pianka jest bardzo wydajna i dobrze się pieni, dlatego już niewielka ilość wystarcza na ogolenie nóg. nogi są gładkie a przy tym skóra staje się bardzo miękka.
Ja jestem zadowolona z jej użytkowania, dzięki temu mam piękne nogi i więcej czasu dla rodziny :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz